تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انهدام یک باند فعال و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند فعال و حرفه‌ای در زمینه قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: این باند با استفاده از جاساز‌های پیشرفته سال‌ها اقدام به ترانزیت مواد مخدر به استان‌های عمقی کشور می‌نموده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، محمد ضیاالدینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند فعال و حرفه‌ای در زمینه قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: این باند با استفاده از جاساز‌های پیشرفته سال‌ها اقدام به ترانزیت مواد مخدر به استان‌های عمقی کشور می‌نموده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم، از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم، مشخص گردید یک باند قاچاق مواد مخدر به صورت مستمر اقدام به ترانزیت محموله‌های مواد مخدر به استان‌های عمقی کشور می‌کند.


این مقام قضائی افزود: اعضای این باند پس از ورود محموله‌های مواد مخدر به شهرستان‌های شرقی استان کرمان، مواد مخدر را به صورت کاملا حرفه‌ای در درون جاساز‌هایی که از قبل بر روی خودرو‌های حامل حمل موادمخدر تعبیه شده بود پنهان می‌نمودند به نحوی که در بازرسی‌های عادی این جاساز‌ها قابل شناسایی نبوده است.

 

 


ضیاالدینی اعلام کرد:گزارش‌ها بیانگر این مطلب است اعضای این باند مدت‌های زیادی از همین روش برای انتقال محموله‌های مواد مخدر استفاده می‌نمودند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics