تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نساجان پاکستانی برای توسعه صنایع نساجی و پوشاک به ایران بیایند/ می توانیم مبادلات تجاری را افزایش دهیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مشاور نخست وزیر پاکستان در امور سرمایه‌گذاری و نساجی با اشاره به ظرفیت های بالای ایران در حوزه نساجی و تولید پوشاک گفت: ایران از سرمایه‌گذاری فعالان پاکستانی این صنعت در ایران استقبال می کند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از وزارت صنعت معدن و تجارت، رضا رحمانی در سفر به پاکستان در دیدار با عبدالرزاق داود ضمن یادآوری اقدامات وسیع برای توسعه صنعت پوشاک در ایران اظهار داشت: تولید پوشاک در داخل ایران اولویت اصلی ماست و برای حضور سرمایه گذاران خارجی در این بخش مزیت های مناسبی در نظر گرفتیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره اهمیت توسعه همکاری های اقتصادی ایران با کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: کشور پاکستان در برخی از حوزه های صنعتی از جمله نساجی و پوشاک موفقیت های خوبی کسب کرده و این می تواند به برقراری ارتباط بسیار خوبی میان طرفین باشد.

 

رحمانی گفت: در صنایع اولویت دار و پیشرفته دو طرف امکان همکاری های مشترک وجود دارد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت های بسیار بالای بخش خصوصی خود برای آغاز همکاری مشترک اقتصادی میان ایران پاکستان حمایت کامل خواهد کرد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: ظرفیت های تجاری دو طرف باید فعال تر شده و حجم مبادلات تجاری خود را می توانیم به میزان قابل قبولی ارتقا دهیم.

 

 

منبع خبر: وزارت صنعت معدن و تجارت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics