تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیت کوینی که به قیمت ۹۹,۰۰۰ دلار در eBay فروخته شد!

صبح روز ۶ جولای (۱۵ تیر)، یک بیت کوین فیزیکی در فروشگاه آنلاین ای‌بی به قیمت ۹۹,۰۰۰ دلار فروخته شد. فروشنده آن ادعا کرده که این بیت کوین فیزیکی کاساسیوس (Casascius)، از جنس برنج بوده و در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، صبح روز ۶ جولای (۱۵ تیر)، یک بیت کوین فیزیکی در فروشگاه آنلاین ای‌بی به قیمت ۹۹,۰۰۰ دلار فروخته شد. فروشنده آن ادعا کرده که این بیت کوین فیزیکی کاساسیوس (Casascius)، از جنس برنج بوده و در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 تنها چند صد مورد از این کوین در کل دنیا باقی مانده است.

اولین بار، یکی از دوستداران ارزهای دیجیتال با نام مستعار «کاساسیوس»، دست به اختراع بیت کوین فیزیکی زد و ارزش این کوین‌ها را ارزهای دیجیتال واقعی در نظر گرفت. وی، در ماه نوامبر ۲۰۱۳، فروش این کوین‌ها را متوقف کرد.

لازم به ذکر است که کلید خصوصی بیت کوین واقعی، روی یک کارت که با برچسب هولوگرام پوشیده شده، قرار دارد. طبق وب‌سایتی که به اخبار کوین‌های کاساسیوس مربوط می‌شود، ۱۵,۵۸۶ مورد کوین فیزیکی به ارزش ۱ بیت کوین تولید شده و تاکنون، پلمپ ۴,۶۵۱ مورد از آن‌ها باز شده است.

پیش از این هم آگهی‌های فروش عجیبی در وب‌سایت ای‌بی دیده شده است؛ به عنوان مثال، صاحب استارتاپی که هرگز عرضه اولیه سکه (ICO) خود را راه‌اندازی نکرده بود، پروژه‌‌اش را در این وب‌سایت به قیمت ۶۰ هزار دلار به فروش گذاشت.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics