تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه اندازی دفتر نوآوری و ارتباط با جامعه صنعت در پژوهشکده بیمه

رئیس پژوهشکده صنعت بیمه از راه اندازی دفتر نوآوری و ارتباط با جامعه صنعت در پژوهشکده بیمه خبر داد و گفت: رئیس کل بیمه مرکزی دستور داده تا رابطه پژوهشی این نهاد با صنعت بیمه برقرار شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر ، حمید کردبچه در نشست ارتباط پژوهشکده بیمه با جامعه و صنعت، از دستور رئیس کل بیمه مرکزی برای توسعه روابط پژوهشی پژوهشکده بیمه با صنعت بیمه خبر داد و گفت: مطابق با دستور چند ماده‌ای که از سوی رئیس کل بیمه مرکزی به پژوهشکده بیمه ابلاغ شده، توسعه رابطه پژوهشی با صنعت بیمه مورد تاکید قرار گرفته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس پژوهشکده بیمه افزود: البته در گذشته اقدامات ارزشمندی میان پژوهشکده بیمه با مدیران و کارشناسان صنعت بیمه انجام گرفته است، اما به هر حال هیچ وقت نیاز و نظر صنعت بیمه در تدوین آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مدنظر قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: در این میان، فقدان حلقه ارتباطی بین صنعت و پژوهشکده احساس می‌شود، اما این امیدواری وجود دارد که با راه‌اندازی دفتر نوآوری و ارتباط با جامعه و صنعت، این حلقه ایجاد و موجب هم‌افزایی بین شرکت‌های بیمه و جلوگیری از موازی‌کاری در کارهای پژوهشی بین شرکت‌ها شود.

 

 

 

در ادامه، لیلی نیاکان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه از انجام طرح‌های پژوهشی در این پژوهشکده خبر داد و گفت: شناسایی و پاسخ به نیازهای پژوهشی و علمی صنعت، استفاده از توانمندی‌های فنی و کارشناسی صنعت بیمه و مستندسازی پژوهش‌ها در دستور کار ما قرار گرفته و در حوزه توسعه ارتباط با دانشگاه مواردی چون شکل دادن ارتباط صنعت و دانشگاه، شناسایی و بهره‌برداری از توانمندی‌های دانشگاه و مراکز آموزشی و پژوهشی در صنعت بیمه، کمک به توسعه آموزش‌های دانشگاهی در صنعت بیمه و کاربردی شدن پژوهش‌های دانشگاهی در صنعت بیمه از جمله برنامه‌هایی است که پیگیری خواهد شد.

 

وی افزود: در حوزه توسعه ارتباط با جامعه مواردی چون کمک به ارتقای صنعت بیمه، حمایت از آموزش‌های عمومی بیمه‌ای، شناسایی نیازهای بیمه‌ای جامعه و نظرسنجی و انعکاس دیدگاه‌های عمومی به صنعت از اقدامات پژوهشکده بیمه بوده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

سعیده تشکری بافقی |   1398/05/06 18:50:34   |
0     0
نمایندگان شرکت‌های بیمه به ارائه پیشنهادهای خود در زمینه همکاری با پژوهشکده پرداختند که مباحثی چون کمک به باورمندی مسئولان شرکت‌های بیمه به بحث آموزش، ایجاد نظام رتبه‌بندی پژوهشی شرکت‌های بیمه، ایجاد نظام آموزش ملی تخصصی، طراحی نظام پیشنهادها برای صنعت بیمه، ایجاد کنسرسیوم پژوهشی، تغییر قوانین بیمه‌ای به نفع پژوهش و بازآفرینی مدل کسب و کار صنعت بیمه از موارد مطرح شده توسط حاضران بود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics