تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شاخص بورس عدد۲۵۲ هزار و۸۶۴واحدی را ثبت کرد/روز ۱۴۰۰ میلیاردی بورس

شاخص بورس تهران با افزایش ۱۵۸۶ واحدی عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، شاخص بورس تهران با افزایش ۱۵۸۶ واحدی عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد و شاخص هم وزن با ۴۰۵ واحد افزایش به رقم ۵۹ هزار و ۹۴۵و احد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۸۶ هزار واحدی ایستاد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۰۲ هزار و ۹۰۹ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۲۱ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۹۱ واحد رسید.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۲۰۶ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱,۴۷۲ میلیارد تومان رسید.

 

در معاملات امروز نمادهای فارس، شتران و فملی به ترتیب با ۱۹۳، ۱۹۰ و ۱۸۴و احد افزایش بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل نمادهای جم، اخابر و ونیکی به ترتیب با ۱۱۲، ۸۳ و ۴۸ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، فولاد، رمپنا، خودرو و وبصادر پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و فلزات اساسی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

تدپیکس در آخرین روز کاری هفته تحت تأثیر انتشار گزارش‌های مثبت شرکت‌ها قرار گرفت و با افزایش ۱۵۸۶ واحدی عدد ۲۵۲ هزار و ۸۶۴ واحد را نمایش داد و در این میان بیشترین سهم صعود به پتروشیمی‌ها و فلزات اساسی اختصاص داشت. همچنین ثبت ۱۴۰۰ میلیارد تومانی ارزش معاملات حاکی از ثبات نقدینگی در بورس تهران بود

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics