تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تلفات تصادفات ما از آمار تلفات یک جنگ بیشتر است

سال ٩٥ صندوق تامین خسارت های بدنی به تنهایی یک هزار و ١٠٠ میلیارد تومان به خسارت دیدگان پرداخت کرده است.

 

علی جباری، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در نشست خبری که در محل این صندوق عصر روز سه شنبه 19 مهر ماه 1396 برگزار شد  با اعلام این که ظرف ٣ سال گذشته مبلغ خسارت پرداختی از سوی صندوق به ٢ هزار و ١٠٠ میلیارد تومان رسیده است گفت: پرداختی خسارت صندوق امروز به ٤ میلیارد تومان رسیده است، گفت: مجموع پرداختی ما و شرکت های بیمه نیز به ٣٥ میلیارد تومان بالغ شده است.


جباری با توضیح این که براساس آمار جهانی در هر ١٠٠ هزار نفر ١٤ نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت می کنند تصریح کرد: این رقم در ایران ٢٥ نفر در هر ١٠٠ هزار نفر است که ٢ برابر میانگین جهانی است.
وی در ادامه با بیان این که در کشور به صورت روزانه ٥٠ نفر در حوادث رانندگی  جان خود را از دست می دهند و ٩٠٠ تن نیز مصدوم می‌شوند، گفت: این آمار از تلفات یک جنگ نیز بالاتر است.


مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صندوق در سه سال گذشته به ٥٣ هزار نفر خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ٣٦ هزار مورد خسارت پرداختی در ٤٦ سال گذشته ١٤٧ درصد افزایش نشان می دهد.
جباری ادامه داد: کل مبلغ خسارت پرداختی قبل از سال ٩٣، حدود یک هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان بوده که این رقم در ٣ سال گذشته به ٢ هزار و ١٠٠ میلیارد تومان رسید که  افزایشی ١٦٤ درصدی نسبت به ٤٦ سال گذشته نشان می دهد.


وی این را نیز گفت که در سال ٩٥ صندوق به تنهایی یک هزار و ١٠٠ میلیارد تومان خسارت به خسارت دیدگان پرداخت کرده است.

منبع خبر: پولی مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics