تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طلب طلبکاران پدیده به سهام تبدیل می‌شود/ مردم برای فروش سهام عجله نکنند/ حرکت خوبی به نفع مردم درحال شکل گیری است

صادقی در رابطه با پرونده پدیده و نحوه پرداخت طلب طلبکاران، گفت: یکی از برکات رای این است که سهامداران مالک شرکت خواهند بود و حرکت خوبی به نفع مردم درحال شکل گیری است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده پدیده و نحوه پرداخت طلب طلبکاران گفت: طلب طلبکاران به سهام تبدیل و اموال شرکت رفع توقیف می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده سهام دارای پشتوانه شده است، بیان داشت: مردم برای فروش سهام عجله نکنند.

صادقی تصریح کرد: یکی از برکات رای این است که سهامداران مالک شرکت خواهند بود و حرکت خوبی به نفع مردم درحال شکل گیری است.

 

صبح روز شنبه پنجم مرداد ماه جزئیات آرای محکومیت متهمان پرونده پدیده اعلام شد که از جمله بر اساس آرای صادره متهم محسن پهلوان، متهم ردیف اول این پرونده به تحمل حبس ابد (از مجازات تعزیری درجه یک) مضافاً استرداد کلیه اموال منقول و غیرمنقول و سهام شرکت پدیده که من غیر حق توسط وی تصاحب یا تصرف یا منتقل گردیده است به اشخاص (ذی نفعان) و جزای نقدی معادل مجموع آن به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران و محکومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی (استخدام در مشاغل دولتی) محکوم شده است.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

علی محمد پهلوان ایرانی |   1398/05/14 13:56:49   |
0     0
سلام . امید است تدبیری اتخاذ گردد که شاهد این چنین مسایل مشابهی نباشیم ولی بندگان خدا ضرر وزیان و افت پولشان (تورم)را چه کسی خواهد داد وآیا هیچ کس بدون پشتیبانی دولت می تواند اینگونه سهام فروشی و در صدا وسیما تبلیغ گسترده نماید
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهدیه محمدی |   1398/05/19 08:49:14   |
0     0
سلام امیدواریم در جامعه ای ایرانی اسلامی شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم که به راحتی با حاصل یک عمر زحمت و تلاش عده ای بازی شود ور در نهایت معلوم نباشد کی و چگونه اموال مردم بازپرداخت شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سمیه شاوردی |   1398/05/20 07:53:58   |
0     0
همه‌ی ما وقتی نام پدیده را در حافظه خود جست‌وجو می‌کنیم به یاد اولین تبلیغات این شرکت در تاریخ 8. 8. 88 و همزمان با سالروز ولادت امام هشتم (ع) می‌افتیم، فرصتی که پدیده از آن به عنوان یک ترفند تبلیغاتی استفاده کرد. بایستی منتظر ماند در این بین چه کسانی از سرمایه گذاری انجام داده سود کسب کرده و چه افرادی حتی سرمایه اولیه خود را نیز از دست خواهند داد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics