تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به میزان خبرداد وصول بیش از یک هزار میلیاردی مطالبات بانک‌ ها در یکسال گذشته در هرمزگان

هاشمی در تشریح عملکرد یکساله ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان گفت: مبلغ یک هزار ۷۹۹ میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۹ ریال از مطالبات بانک‌ها در استان هرمزگان وصول و از پرونده‌های جاری تعداد یکهزار و ۴۹۰ فقره مختومه شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان ،مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان  در تشریح عملکرد یک ساله از وصول مبلغ یک هزار ۷۹۹ میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۹ ریال از مطالبات بانک‌ها در استان هرمزگان خبرداد و گفت: از پرونده‌های جاری تعداد یکهزار و ۴۹۰ فقره مختومه شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اظهارداشت: در حال حاضر تعداد پرونده‌های اجرائی در جریان، سیزده هزار ۴۸۸ فقره است.

هاشمی یادآور شد: به منظور هویت بخشیدن به اشخاص حقوقی و بهبود فضای کسب و کار تا کنون بیش از ۲۸ هزار شرکت و موسسه ثبت و تغییرات ۲۱ هزار و ۵۱۶ شرکت نیز صورت پذیرفته است.

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان بیان داشت: امروزه با استقرار اداره ثبت شرکت‌ها در مرکز استان زمان تعیین نام، ثبت، تاسیس و تغییرات در صورت کامل بودن مدارک و عدم وجود معاذیر قانونی در کمتر از یک روز صورت می‌پذیرد.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: به منظور تحکیم روابط اقتصادی و اعتبار بخشیدن به معاملات و قرارداد‌ها و ایجاد بهداشت و نظم حقوقی، تحکیم روابط اقتصادی و اجتماعی، تعداد ۳۸۹ هزار و ۸۰۱ فقره سند و خدمات ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و تعداد دوازده هزار و ۴۴۸ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج استان هرمزگان به ثبت رسیده است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر با اجرای طرح کاداستر و قانون جامع حد نگار که پایه و اساس تصمیم گیری در سیاست‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و ... می‌باشد و با استفاده از فناوری‌های نوین نقشه تمامی شهر‌های استان هرمزگان و تعداد یک هزار و نهصد و بیست و چهار روستا تهیه و کلیه عملیات فنی و مهندسی و حقوقی بر روی آن اعمال شده و بیش از یک میلیون و پانصد هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت و با استفاده از سامانه شمیم بیش از ۲۵ هزار قطعه نیز برداشت و در بانک جامع اطلاعات املاک جانمائی شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: با داده آمائی تعداد دو هزار و ۶۲۰ دفتر املاک، آرشیو الکترونیکی سیصد و شصت و هشت هزار و پانصد پرونده ثبتی مشتمل بر ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۴۸۷ برگ امکان حذف گردش فیزیکی پرونده و ایجاد دفاتر الکترونیکی فراهم و با سرعت بخشیدن به پاسخ استعلامات و ثبت آنی معاملات بیش از ۹۹% از استعلامات و خلاصه معاملات در کمتر از دو روز پاسخ داده شده و ثبت شده است.

 

وی تصریح کرد: با تلاش و کوشش تمامی کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان، کسب رتبه اول در خلاصه معاملات ثبت شده در کمتر از دو روز و رتبه اول استعلامات پاسخ داده شده در کمتر از دو روز از میان استان‌های سراسر کشور محقق شده است.

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان همچنین رتبه اول تثبیت قطعات زمین در مناطق شهری و حریم شهر و رتبه سوم تثبیت قطعات زمین در مناطق بافت مسکونی روستائی را نیز کسب نموده است.

 

این مقام مسئول، کسب رتبه سوم در تحدید حدود قطعات ملکی در سامانه شمیم، رتبه چهارم در داده آمائی اطلاعات نقشه‌های ثبتی قدیمی، رتبه پنجم در زمین مرجع کردن نقشه‌های قدیمی و رتبه هفتم در تثبیت پلاک‌های ثبتی عرصه موجود در دفتر املاک در سطح کشور را از دیگر موفقیت‌های اداره ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان عنوان کرد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics