تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازسازی پنج خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آغاز شد

سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برنامه این دانشگاه برای بازسازی و تجهیز پنج خوابگاه دانشجویی در تابستان جاری خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، دکتر علی حبیب زاده شجاعی با اشاره به برنامه‌های تجهیز و بازسازی سراهای دانشجویی همزمان با شروع فصل تابستان گفت: برای بهبود شرایط رفاهی دانشجویان و بهسازی وضعیت ساختمان خوابگاه‌های دانشجویی روند عمرانی و بازسازی خوابگاه‌ها آغاز شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی به انجام اقدامات عمرانی برای رفع مشکلات زیرساختی در خوابگاه‌های سمیه، دانش و شهید آوینی اشاره کرد و گفت: بازسازی سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، اتاق‌ها، درب‌ها و پنجره‌ها و کلیه مواردی که نیاز به اصلاح دارند در حال انجام است.

 

شجاعی افزود: در خوابگاه های سمیه، دانش و شهید آوینی عملیات دیوار پوشی و نقاشی دیوارها در دستور کار قرار دارد.

سرپرست مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: در خوابگاه‌های شهید موسوی و شهید بیگ محمدی نیز با توجه به عدم بازسازی در سال‌های اخیر اقدامات چشمگیری ایجادشده است، که در مراحل آتی به‌صورت اساسی بازسازی خواهند شد.

 

وی ادامه داد: ایجاد اتاق توزیع غذا، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها، جمع آوری دیوارهای پیش‌ساخته و نقاشی از مهم‌ترین مواردی است که در خوابگاه شهید موسوی و شهید بیگ محمدی در حال اجرا است.

 

شجاعی با اشاره به اهمیت ارتقا خدمات به دانشجویان ساکن در خوابگاه‌ها خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر آن است که با شروع ترم تحصیلی جدید دانشجویان با اطمینان خاطر و آرامش بیشتری در خوابگاه‌ها اسکان داده شوند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics