تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان

معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان را تشریح کرد و گفت: امتیاز دهی طرح های پژوهشی محققان ایرانی انجام شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، عطالله کوهیان با اشاره به وضعیت انتخاب پروژه های تحقیقاتی برگزیده ایران و آلمان گفت: در پی انتشار اولین فراخوان مشترک همکاری‌های پژوهشی تحقیقاتی میان محققان ایرانی و آلمانی بیش از ۱۵۰ طرح پیشنهادی توسط محقق و پژوهشگران ایرانی ارائه شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: براساس نشست های کمیته داوران که به منظور ارزیابی طرح‌ها در دانشگاه علم و صنعت ایران به نمایندگی وزارت عتف و مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران و وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان، بر اساس اولویت های پژوهشی و به صورت جداگانه طی ماه های اخیر برگزار شده؛ نتایج داوری ها و امتیاز دهی طرح های پژوهشی محققان ایرانی انجام شد.

 

معاون مرکز همکاری های علمی بین المللی افزود: نتایج این داوری ها با طرف آلمانی مورد تبادل قرار گرفته و لازم است در نشستی مشترک با وزارت آموزش و تحقیقات آلمان، مورد انتخاب نهایی قرار گیرد. به لحاظ اهمیت موضوع، امید است این نشست مشترک با حضور نمایندگان دو کشور، بزودی برگزار و نتایج داوری به پژوهشگران اعلام شود.  

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics