تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خروجی اعتبارات سلامت برای مردم ملموس نیست/گلایه پرستاران از تبعیض

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری، گفت: به رغم هزینه های زیادی که در حوزه سلامت صورت می گیرد، خروجی آن برای مردم ملموس نیست.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، محمد شریفی مقدم، روز چهارشنبه در نشست خبری که در محل سازمان نظام پرستاری برگزار شد، افزود: پرستاران به جز خبرنگاران، کسی را ندارند که صدای آنها را به گوش مسئولان و متولیان امر سلامت برساند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: سلامت در اولویت اول دولت ها تلقی می‌شود و بیشترین منابع را به خود اختصاص می دهد.

 

شریفی مقدم با اشاره به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پولی که در حوزه سلامت کشور هزینه می شود، گفت: اما به رغم این همه پول و بودجه ای که در این حوزه صرف می شود، مردم ما خروجی مناسبی از خدمات سلامت را نمی بینند.

 

وی افزود: پرستاران به عنوان بزرگ ترین گروهی که بیشترین خدمات را ارائه می دهند، از تبعیض و بی عدالتی ها در نظام سلامت رنج می بزند.

شریفی مقدم با انتقاد از پزشک سالاری حاکم بر وزارت بهداشت، گفت: به رغم این همه پول و بودجه ای که در حوزه سلامت هزینه می شود، اما خروجی آن برای مردم ملموس نیست.

 

 

 

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان نظام پرستاری، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پرستاری، افزود: چرا نباید ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی افزایش یابد، در حالی که با کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار کشور مواجه هستیم.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics