تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت گوشی‌ کاهش یافت/ از ۳۰۰ هزار تا بیش از ۱.۲ میلیون تومان

روند کاهشی قیمت گوشی تلفن همراه در بازار که از نیمه مرداد ماه آغاز شده است، در هفته جاری نیز تداوم یافت .

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از طلا، فعالان بازار معتقدند در هفته های پیش رو تحت تاثیر کاهش قیمت دلار از یک سو و ورود گوشی های وارداتی با ارز دولتی به بازار از سوی دیگر قیمت ها روندی کاهشی به خود گرفته است. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 میزان کاهش قیمت‌ها در برخی گوشی ها حتی بیش از یک میلیون تومان گزارش شده است. هر چند ریزش قیمت در دو برند آیفون و سامسونگ قابل ملاحظه است اما دیگر برندهای موجود در بازار گوشی تلفن همراه با تغییرات جدی قیمت روبرو نیستند. 

 

 در حال حاضر آیفون X با ظرفیت ۶۴ گیابایت  به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۵۰هزار تومان عرضه می شود که در قیاس با هفته گذشته کاهشی برابر با پانصد هزار تومان را نشان می دهد . همچنین قیمت گوشی ۲۵۶ گیگ همین برند از ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون و هشتصد هزار تومان رسید. 

 بر اساس این گزارش آیفون XR با ظرفیت ۶۴ گیگ ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت دار که در قیاس با هفته گذشته کاهشی برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان را تجربه کرده است. 

 

 همین مدل با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب یک میلیون و ۱۵۰ و یک میلیون تومان را در بازار شاهد است. گوشی آیفون مدل XS نیز با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت به قیمت ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می شود که در مقایسه با هفته گذشته کاهشی برابر با یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان را تجربه کرده است. 

 

 

 گوشی سامسونگ مدل گلکسی نوت S۹ پلاس با ظرفیت ۲۵۶ گیگ از ۱۱ میلیون و دویست به ۱۰ میلیون و هفتصد هزار تومان رسید. سایر انواع این برند نیز بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را به خود دیده‌اند. 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics