تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پاسخ هادی‌زاده به گرفتن ورودی ۳۰۰ هزار تومانی از دوومیدانی‌کاران نابینا

رییس انجمن فدراسیون دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان گفت: مسابقاتی که در ساری برگزار شد لیگ باشگاهی و شانس مجدد برای حضور در تیم ملی بود که تیم‌ها برای شرکت در این مسابقات باید به حساب فدراسیون ورودی پرداخت می‌کردند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، علی اصغر هادی‌زاده، درباره مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان که در ساری برگزار شد و ۴ نفر از بانوان دوومیدانی کار نابینا به دلیل عدم پرداخت ورودی 300 هزار تومانی از سوی هیات استان همدان مسابقات را از دست دادند، افزود: مسابقاتی که در ساری برگزار شد لیگ باشگاهی و شانس مجدد برای حضور در تیم ملی بود تا نفرات برتر را بتوانیم برای شرکت در مسابقات جهانی امارات گزینش کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

البته انتخابی تیم ملی خرداد زیر نظر IPC برگزار شد که در این مسابقات چون رکورد زنان با رکورد پیش‌بینی شده فاصله زیادی داشت و هیچ شانسی برای حضور در تیم ملی را نداشتند تصمیم بر این شد تا با برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی شانس دوباره‌ای به دوومیدانی کاران برای حضور در تیم ملی داده شود.

 

وی گفت: این مسابقات چون به صورت لیگ باشگاهی برگزار می‌شد نه انتخاب تیم ملی، تمام تیم‌ها موظف بودند برای شرکت در این رقابتها با جذب اسپانسر به حساب فدراسیون ورودی پرداخت کنند. بنابراین هیچ هیات استانی موظف به پرداخت این ورودی نبود مگر این که خود هیات اسپانسر تیم منتخب در مسابقات بود.

 

رییس انجمن دوومیدانی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان اضافه کرد: اگر ۴ دوومیدانی کار بانوان نابینای استان همدان در مسابقات ساری شانس حضور در تیم ملی را داشتند قطعا خود هیات استان همدان ورودی را پرداخت می‌کرد تا با شرکت در مسابقات به تیم ملی دعوت شوند. در مسابقات ساری نیز حتی یک بانوی دوومیدانی کار نتوانست رکورد ورودی پیش‌بینی شده را بزند و رکوردهای جابجا شده با رکوردهای در نظر گرفته شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک فاصله زیادی داشت.

 

 

هادی‌زاده در پایان پیرامون این پرسش که آیا با عملکرد ضعیفی که بانوان دوومیدانی کار در ساری داشتند امکان دارد در بخش زنان هیچ اعزامی به مسابقات جهانی امارات برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان که چهارم شهریور برگزار می‌شود وضعیت نفرات اعزامی در بخش نابینایان و کم‌بینایان و جانبازان و معلولان از سوی کمیته ملی پارالمپیک مشخص خواهد شد. بنابراین در این زمینه کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گیرنده است که چه کسانی به امارات اعزام شوند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics