تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جزئیات پرداخت وام بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی با همکاری بانک رفاه و کانون بازنشستگان حدود 400 میلیارد تومان برای پرداخت وام به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال 98 در نظر گرفته است .

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از اطلاعات، محمدرضا جعفریان با بیان این که ‌در سال گذشته تأمین اجتماعی 45 میلیارد تومان وام 4 میلیون تومانی به 12 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری‌ بگیران پرداخت کرد به فارس گفت: امسال نیز سازمان تأمین اجتماعی تسهیلاتی را برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در نظر گرفته است که به هر نفر بازنشسته 5 میلیون تومان وام ضروری پرداخت می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که سازمان حدود 3 میلیون نفر بازنشسته و مستمری بگیر را تحت پوشش دارد، گفت: ‌افرادی در اولویت دریافت وام‌ها هستند که تاکنون تسهیلات از سازمان تأمین اجتماعی و کانون بازنشستگان دریافت نکرده‌اند و سهمیه‌های هر استان به نسبت بازنشستگانی که دارد مشخص و تخصیص خواهد یافت.

 

به گفته جعفریان، ‌سال گذشته میزان تسهیلات سازمان تامین اجتماعی 100 میلیارد تومان بود که 45 میلیارد آن تخصیص داده شد. اما امسال این رقم به 200 میلیارد تومان رسیده است.

 

وی افزود: ‌علاوه بر این وام کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی با همراهی بانک رفاه در سال 98 تاکنون 50 میلیارد تومان وام‌های 2-3 و 5 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند پرداخت کرده و 150 میلیارد تومان دیگر نیز تسهیلات تا پایان سال به این قشر از جامعه پرداخت خواهد کرد. همچنین بر اساس اعلام رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی 50 میلیارد تومان دیگر تسهیلات به زودی از طریق بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

منبع خبر: اطلاعات
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics