تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اختلاس کارمند بانک ملی ملایر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از دستگیری یکی از کارمندان بانک ملی به علت اختلاس میلیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا Tسعید احمدی فر، با اعلام این خبر افزود: این تخلف ظاهراً مربوط به شعبه پارک بوده و توسط یکی از کارمندان این بانک گزارش شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دادستان عمومی و انقلاب ملایر در ادامه ضمن تأیید خبر کشف یک واحد تولید لواشک و ترشی آلوچه تقلبی در ملایر، گفت: این واحد با همکاری بازرسان بهداشت محیط این شهرستان و مأموران اماکن کشف و محل آن با دستور دادستانی ملایر پلمب شد.

احمدی فر با اشاره به اینکه محل تولید لواشک های غیربهداشتی در یکی از روستاهای شهرستان بوده و 2 نفر در این رابطه دستگیر شده اند، یادآور شد: تحقیقات محرمانه و تکمیلی همچنان ادامه دارد.


به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر نیز از شناسایی و انهدام کارگاه بزرگ تهیه و تولید مواد غذایی تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با انجام کار اطلاعاتی دقیق، مأموران پلیس اطلاعات از مکان تهیه و تولید مواد غذایی تقلبی در محیطی کاملاً آلوده و مخفی مطلع شدند.

 

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: در همین ارتباط با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی، مأموران این یگان در یک عملیات ضربتی از این سوله متروکه بازرسی به عمل آورده و تعداد دو نفر متهم را در حین تهیه موادغذایی غیرمجاز در این مکان دستگیر کردند.

 

 

وی اظهار کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد که این افراد به صورت پنهانی و غیرمجاز و با به کارگیری تعدادی کارگر اقدام به راه اندازی کارگاه غیرمجاز تولید موادغذایی تقلبی در محیطی غیربهداشتی کرده و از ترکیباتی نظیر اسیدسیتریک، انواع رنگ های غذایی غیرمجاز نیز استفاده و اقدام به تولید لواشک تقلبی مربوطه به انواع میوه ها برای توزیع در سایر نقاط کشور را  کرده اند.

 

سلگی ادامه داد: با تلاش مأموران و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مجموع مقدار 29 هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد استفاده شده در تهیه و تولید لواشک تقلبی کشف و برابر  نظر کارشناسی مأموران بهداشت و دستور دادستان این اقلام توقیف و مکان مورد نظر نیز پلمب شد که با تشکیل پرونده مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics