تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معاملات ارزهای دیجیتال بر روی بلاک چین تلگرام به زودی امکان‌پذیر می‌شود

سرویس‌دهنده‌ کیف پول باتن (Button) که از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، به منظور گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال بین ۳۰۰ میلیون کاربر این پیام‌رسان، در حال راه‌اندازی سرویس رایگانی بر روی شبکه باز تلگرام (TON) است.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، به کاربرانی که کیف پول خود را فعال کنند، ۶.۶ توکن تستی (آزمایشی) گرام داده خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

الکس سافونوف (Alex Safonov)، موسس و مدیرعامل این کیف پول معتقد است که اهدای توکن‌های تستی گرام منجر به تشویق مردم در پذیرش ارزهای دیجیتال با استفاده‌ عملی از مبادله‌ی بدون ریسک دارایی دیجیتال  خواهد بود. او در ادامه گفت:

    بزرگترین مانع پیش‌روی ارزهای دیجیتال، پذیرش گسترده است و کاری که ما انجام دادیم به مردم کمک خواهد کرد تا معامله ارزهای دیجیتال را بدون مبادله پول به راحتی انجام دهند.

 

سافونوف همچنین به هیاهوی پیرامون ارز دیجیتال لیبرای فیسبوک که یک شبکه‌ی پرداختی بر بستر شبکه‌ اجتماعی بزرگی است که قصد ادغام با برنامه‌ی‌های مسنجر، واتس‌اپ و اینستاگرام را دارد واکنش نشان داد و گفت که علی‌رغم بزرگنمایی بیش از حد، بدون تجربه‌ی استفاده سرویس‌های پرداخت‌ ارزهای دیجیتال، امر پذیرش باز هم به تعویق می‌افتد.

 

ریچال مک‌کارلی (Rachel McCrary) مدیر ارشد اجرایی کیف پول باتن گفت:

    ترسی در اطراف دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که مانع ورود بسیاری از کاربران جدید می‌شود.

 

در حالی که کیف پول BUTTON در حال راه‌اندازی سرویس کیف پول شخص ثالث خود در بستر تلگرام است، گزارش‌ها حاکی از آن است که باگ‌های فنی منجر به رخنه‌ی اطلاعات از گروه‌های چت تلگرام شده است.

 

 

نگرانی‌ها درباره این باگِ تشخیص داده شده، فعالان طرفدار دموکراسی و کاربران تلگرام هنگ کنگ را درگیر این مسئله کرده است که از قرار گرفتن اطلاعاتشان در اختیار مقامات چینی واهمه دارند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics