تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

معرفی ۱۱ شرکت دانش‌بنیان برتر پارک فناوری پردیس

با حضور معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و معاون اقتصادی وزیر امور خارجه ۱۱ شرکت دانش‌بنیان برتر پارک فناوری پردیس معرفی شدند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، در حاشیه هفدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، ۱۱ شرکت برتر این پارک با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور، غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و معاون وزیر نفت معرفی شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این مراسم مهندس علی‌ اکبریان، مدیرکل ارزیابی پارک فناوری پردیس با بیان این‌که فرآیند ارزیابی این شرکت‌ها از خردادماه سال گذشته آغاز شد، ادامه داد: در فراخوان این رویداد ۱۴۰ شرکت مستقر در پارک و ۴۰ شرکت مستقر در مرکز رشد نسبت به تکمیل فرم ارزیابی اقدام کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح‌های معرفی شده این شرکت‌ها بر اساس ۱۰۰ شاخه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس رای هیات داوران برترین‌های این پارک به این شرح است:

 

شرکت برتر در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

مهندس فاتح به دلیل انجام اقدامات خیریه و حمایت‌های عام‌المنفعه در منطقه پردیس

مهندس فریپور برای توسعه نیکوکاری در توسعه علم و فناوری به دلیل اقدامات ترویجی در توسعه علم و فناوری در طراحی و اجرای دوره سوم مسابقات دانش‌آموزی نور که نتیجه آن تولید بیش از ۱۵۰۰ فیلم علمی توسط دانش‌آموزان بوده است.

مهندس میرامینی به عنوان برترین شرکت‌ ارائه دهنده خدمات تخصصی فناوری به دلیل ارائه‌ ۱۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۰ شرکت و صدور ۸۰ ضمانت‌نامه برای ۵۰ شرکت به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته.

 

شرکت‌های برگزیده پارک و مرکز رشد پردیس

در حوزه توسعه اقتصادی و کسب و کار در مرکز رشد مهندس ناصر کریمیان به عنوان برترین مدیرعامل شرکت معرفی شد. دراین شرکت ثبت یک اختراع جدید و عقد بیش از ۱۰ میلیارد ریال قرارداد در حوزه طراحی و تولید پروتز اندام‌ها صورت گرفت.

در حوزه رشد متوازن در مرکز رشد دکتر مجتبی رضایی عنوان برترین را دریافت کرد. وی از ایرانیان متخصص غیرمقیم است که طی سال‌های اخیر به کشور بازگشته و در دوره کوتاه حضور در مرکز رشد ضمن توسعه مناسب در زیرساخت‌های اداری، مالی و بازاریابی شرکت موفق به عقد قراردادهای پژوهشی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در حوزه طراحی و ساخت آنالیزورهای گازی با دقت بالا شده است.

 

شرکت‌های برتر عضو پارک فناوری پردیس

دکتر طباطبایی در حوزه صادرات محصولات فناورانه مورد تقدیر قرار گرفت. میزان صادرات داروهای بیوتک وی به کشورهای همسایه ارزش بیش از ۱.۲ میلیون یورو داشته است.

در حوزه همکاری با طرف‌های خارجی مهندس محمدرضا عطارد مورد تقدیر قرار گرفت. وی در پروژه‌های مطالعاتی میادین نفت و گاز با کشورهای هلند، دانمارک، بریتانیا و صربستان به ارزش بیش از ۲۰ میلیون یورو همکاری داشته است.

در حوزه همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی دکتر عابد به عنوان شرکت برتر معرفی شد. وی پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه‌ها در حوزه درمان سرطان و ناباروری را اجرا کرده است.

 

 

مهندس آگاهی در حوزه تولید و توسعه فناوری تقدیر شد. طراحی و تولید سه محصول جدید در حوزه مکاترونیک و مخابرات در یک سال گذشته از جمله دستاوردهای وی به شمار می‌رود.

مهندس شمالی در حوزه توسعه اقتصادی جزو برترین‌ها قرار گرفت. افزایش تقریبا ۱۰ برابر درآمد شرکت در یک سال گذشته از دستاوردهای وی به‌شمار می‌رود.

در حوزه هم‌افزایی داخلی پارک، مهندس نوریان به عنوان عضو برتر این پارک فناوری تقدیر شد. همکاری با تعداد قابل توجهی از شرکت‌های مستقر در پارک و ارائه‌ خدمات چاپ سه بعدی به آنها از جمله خدمات وی به شرکت‌های مستقر در این پارک است.

هیات داوران با جمع‌بندی کلیه شاخص‌های موجود یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات با مدیرعاملی دکتر جوانمردی را به عنوان برترین شرکت‌های فناوری این پارک شناخت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics