تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

لاریجانی: قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است

رئیس مجلس با بیان اینکه از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، گفت: بودجه کشور باید در قالب ملی و استانی تنظیم شود.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم، ظهر اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی و استاندار این استان با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

لاریجانی در این دیدار با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارخانه‌های هپکو و آذرآب، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد مورد نظر نمایندگان و دولت برای رفع مشکلات این واحدهای صنعتی را به شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهد تا در دستور کار این شورا قرار گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ویبا بیان اینکه اختیارات بودجه‌ای استانداری‌ها باید افزایش پیدا کند، افزود: بهتر است بودجه کشور در قالب ملی و استانی تنظیم و شورای برنامه‌ریزی استان‌ها در مورد جزئیات بودجه تصمیم‌گیری کند که برای این منظور ایجاد سازوکار افزایش اختیارات استانداری‌ها توسط کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ضروری است.

 

لاریجانی با اشاره به عزم مجلس برای جلوگیری از  انحراف بودجه‌ای  افزود: هرگاه در جابه جایی بودجه تخلفی صورت گرفته باشد، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارشی از آن براساس ماده 234 ارائه خواهد کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نرخ ارز، بیان کرد: از دیدگاه اقتصاددانان قیمت واقعی ارز از رقم‌های کنونی کمتر است، در واقع نرخ ارز در ماه‌های گذشته غیرمتعارف بود و به دلیل عملیات روانی افزایش پیدا کرد.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics