تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استانداردهای تلویزیون‌های ۸K مشخص شد

در شرایطی که فروش تلویزیون‌های ۸Kبا استقبال نسبی خریداران مواجه شده، استانداردهای دقیق این نوع تلویزیون‌ها با تأخیری قابل توجه به طور عمومی اعلام شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، یک گروه صنعتی متشکل از تعدادی از شرکت‌های سازنده تلویزیون‌های ۸K استانداردهای عملکرد تلویزیون‌های ۸K را به طور رسمی منتشر کرده است. از جمله اعضای این گروه می‌توان به سامسونگ، پاناسونیک، اینتل، های سنس و تی سی ال اشاره کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر همین اساس دقت تلویزیون‌های ۸۷۶۸۰،۸K  در ۴۳۲۰ پیکسل اعلام شده و سرعت فریم‌های ورودی که این تلویزیون‌ها باید قادر به پخش آنها باشند، ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه است. علاوه بر این، درخشش نمایشگر تلویزیون‌های ۸Kباید بیش از ۶۰۰ نیتس لومینانس باشد. لومینانس در واحد مساحت در یک جهت مشخص است که با یکان نیت اندازه گیری می‌شود و بیانگر میزان نور عبوری از یک سطح، یا گسیل شده از آن، در یک زاویهٔ فضایی مشخص است.

 

پشتیبانی از کدک HEVC و رابط کاربری HDMI ۲.۱ از جمله دیگر استانداردهای ضروری تلویزیون‌های ۸K اعلام شده است. شرکت‌های سازنده تلویزیون‌های ۸K موظف هستند سازگاری تولیدات خود با این استانداردها را به طور دقیق به اطلاع خریداران برسانند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics