تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در اردبیل/ سوء استفاده ۲هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی

عتباتی از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از میزان، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد خبر داد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در رابطه با جزییات این پرونده، افزود: این پرونده چهار متهم اصلی دارد که با جعل مهر و استفاده از اسناد مجعول و پرداخت رشوه به خرید مواد اولیه پتروشیمی یارانه‌ای و تخصیصی، به بهانه استفاده در کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل اقدام نموده و پس از دریافت، با جعل اسناد و اوراق مربوط به بارنامه‌ها، آن مواد را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: با هماهنگی مجموعه اداره کل اطلاعات و دادگستری کل این استان، پرونده به صورت فوق العاده در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تحت بررسی قرار گرفت.

عتباتی بیان داشت: با توجه به اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی، همه تحقیقات و اقدامات این پرونده به صورت فوق العاده و در اسرع وقت انجام گرفت و نهایتا منجر به صدور کیفرخواست گردید.

 

 

 

وی در رابطه با مبلغ مورد سوءاستفاده در این پرونده، تصریح کرد: رقم سوءاستفاده دو هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی است و با توجه به اینکه قسمت عمده‌ای از پرونده‌های مربوط به پتروشیمی در شعب ویژه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی رسیدگی می‌شود با هماهنگی‌های صورت گرفته، پرونده به تهران جهت رسیدگی سریع و فوق العاده ارسال شد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics