تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه تهران رتبه نخست المپیاد دانشجویی را کسب کرد

دانشجویان دانشگاه تهران با کسب ۲۰ مدال، رتبه نخست بیست و چهارمین المپیاد دانشجویی کشور را کسب کردند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام رسمی سازمان سنجش آموزش کشور در سایت المپیاد دانشجویی، دانشجویان دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه نخست این المپیاد در بین تمامی دانشگاه‌های کشور شدند. دانشجویان دانشگاه تهران، پس از شرکت در ۲۳ رشته المپیاد با کسب ۹ رتبه اول (مدال طلا)، ۴ رتبه دوم (مدال نقره) و ۷ رتبه سوم (مدال برنز) و مجموع ۲۰ مدال مقام اول بیست و چهارمین المپیاد دانشجویی کشور را از آن خود کردند.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این مسابقات با افتخارآفرینی دانشجویان رشته مهندسی شیمی دانشگاه تهران همراه بود. دانشجویان دانشکده مهندسی شیمی پردیس دانشکده‌های فنی توانستند در المپیاد نهایی دانشجویی کشور که مرداد امسال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در رشته مهندسی شیمی رتبه‌های اول، سوم، پنجم و ششم را کسب کنند.


هم‌چنین این دانشجویان در آزمون قطب تهران که اردیبهشت ۱۳۹۸ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد،‌ همین رتبه‌ها را از آن خود کردند. کسب این موفقیت در سابقه برگزاری المپیاد مهندسی شیمی کشور یک رکورد بی‌نظیر و از افتخارات قطب تهران محسوب می‌شود.

 

در این مسابقات فربد آل عزیز نفر اول، غزاله مظفری  نفر سوم، کیمیا السادات مظلومی نفر پنجم و سید جلیل منتظری هدش نفر ششم شدند.

این دوره از المپیاد در رشته های  مهندسی صنایع، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، آمار، علوم جغرافیایی، حقوق، روانشناسی، ریاضی، علوم زمین، زیست شناسی، سلول های بنیادی و مهندسی بافت، شیمی، طراحی صنعتی، علوم تربیتی، مهندسی عمران، فیزیک، زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مواد و متالورژی برگزار شد. سازمان سنجش نتایج این رشته ها را به جز رشته مهندسی صنایع اعلام کرده است. بر اساس این نتایج دانشگاه تهران با کسب ۹ مدال طلا مقام اول را به دست آورده است. البته هنوز سازمان سنجش نتایج کلی دانشگاه ها را اعلام نکرده است.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics