تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توزیع ۴۶۶بسته فرهنگی بین دانش آموزان مناطق سیل زده و محروم گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از توزیع ۴۶۶ بسته کیف و نوشت افزار ایرانی بین دانش آموزان مناطق محروم و مناطق سیل زده استان گلستان خبرداد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، 466 بسته کیف و نوشت افزار با ارزش بیش از یک میلیارد ریال بین دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده گلستان توزیع شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در این زمینه اظهارکرد: طرح مهر تحصیلی یکی از رسالت های سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان است که همه ساله در آستانه ماه مهر و شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بیان کرد: با توجه به اینکه در سال «رونق تولید» قرار داریم با برنامه ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه در این طرح از بسته های تحصیلی شامل کیف و نوشت افزارهای ایرانی و با طرح های ملی و مذهبی استفاده شده است.

 

سلیمانی فرد افزود: در راستای طرح مهر تحصیلی تعداد ۴۶۶ بسته کامل کیف و نوشت افزار مشتمل بر بیش از ۳۶ هزار قلم از لوازم مورد نیاز دانش آموزان در دو مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده است.

 

طبق گفته وی این بسته ها در هفت شهرستان شامل گرگان، علی آبادکتول، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کردکوی، و بندرگز توزیع می شود.

سلیمانی فرد بیان کرد: ارزش اقلام تهیه شده بیش از یک میلیارد ریال است که بین دانش آموزان مناطق محروم و مناطق سیل زده استان توزیع خواهد شد.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics