تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

روند صعودی شاخص ادامه دارد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص بورس از مهرماه با توجه به ارائه گزارش ۶ ماه شرکت‌ها و نیز مسایل اقتصادی حاکم در کشور مسیر صعودی خود را ادامه می دهد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، شاخص بورس بعد از چند روز رشد چشمگیر و ورود به کانال ۳۰۵ هزار واحد، از روز سه شنبه در مسیر نزولی قرار گرفت و در آخرین روز معاملات هفته جاری با توجه به کاهش هفت هزار و ۹۱۵ واحدی، شاخص دوباره به کانال ۲۹۴ هزار و ۱۶۶ واحد بازگشت. در همین رابطه مهدی طحانی به علت کاهش شاخص بورس اشاره و بیان کرد: شاخص بورس به صورت مداوم به رشد ۴۰ درصدی دست یافت و طبیعی است که تا حدودی بازار به دلیل شناسایی سود و افزایش عرضه از سوی سهامداران روند منفی را در پیش گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طحانی شهریور را ماه پایانی سال مالی برخی از شرکت‌های کارگزاری و سرمایه گذاری دانست و گفت: بخشی از روند منفی بازار به تسویه معاملات و کاهش اعتبار کارگزاری‌ها بر می‌گردد که به نظر می‌رسد بازار تا چند روز آینده به روند عادی خود باز گردد.

 

این کارشناس بازار سرمایه به جو سیاسی حاکم در کشور و تاثیر آن بر ریزش شاخص بورس اشاره کرد و افزود: اتفاقاتی که اخیرا در عرصه سیاست جهانی رخ داد بی تاثیر بر ریزش شاخص نبود که این موضوع را می توان به عنوان روال طبیعی بازار تلقی کرد .

وی گفت: شاخص بورس در مهر ماه با توجه به ارائه گزارش ۶ ماه شرکت‌ها و نیز مسایل اقتصادی حاکم در کشور به مسیر صعودی بازمی گردد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics