تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

داد و ستد ۸۹۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی ایران

در هفته گذشته ۸۹۵ میلیون و ۶۸۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در جریان معاملات روز  چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۸، عرضه اولیه قراردادهای سلف موازی استاندارد میعانات گازی شرکت توسعه نفت و گاز صبای کنگان در نماد "سمیعا۹۹۱" با موفقیت صورت پذیرفت و تعداد۷۶۰،۱۳۲ قرارداد با قیمت ۶,۴۴۶,۲۵۰ ریال به ارزش بیش از ۴،۹۰۰ میلیارد ریال در بورس انرژی منعقد شد. همچنین در نماد "سمانک۹۸۱"، تعداد ۱۰قرارداد به ارزش بیش از ۴۸۷ میلیون ریال و نماد " سنفت ۹۸۲"  تعداد ۳۵ قرارداد به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیون ریال معامله شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بازار مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله ۱،۱۱۸،۰۰۰ قرارداد معادل ۸۰۴،۹۶۰،۰۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۲۵۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بود. در این روز نماد بارپایه با متوسط قیمت ۳۲۱ ریال بر کیلووات ساعت معامله گردید. همچنین در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی مهر عرضه شده بود، مورد معامله قرار گرفت. همچنین طی هفته جاری ۸۹۵ میلیون و ۶۸۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از  ۳۰۰ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در بورس انرژی ایران داد و ستد شد.


در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در نماد پرند نیز  ۳۴،۶۵۰ گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش بیش از ۱۵۸ میلیون ریال معامله شد.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics