تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فعالیت ۳۸۰ واحد فناور دانش بنیان در اردبیل/صنعتگران استقبال کنند

اردبیل - رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: فعالیت ۳۸۰ واحد فناور و شرکت وابسته به پارک‌های علم و فناوری در اردبیل فرصت مناسبی برای احیای صنعت استان فراهم کرده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، حبیب ابراهیم‌پور عصر شنبه در نشست اقتصادی با کارشناسان این حوزه که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به فعالیت ۳۸۰ واحد فناور و شرکت‌های مبتنی بر ایده‌های پارک علم و فناوری در استان اردبیل فرصت مناسبی برای ورود صنعتگران به این بخش و استفاده از تجارب و ایده‌های فعالان شرکت‌های فناور محور فراهم شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گفته وی استفاده شرکت‌های فناور از ایده‌های پارک علم و فناوری می‌تواند در رونق تولید و یافتن بازارهای مناسب داخلی و خارجی نقش بسزایی را ایفا کند.

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از موفقیت ۲۷ شرکت فناور اردبیل در صادرات کالاهای تولید شده خود خبر داد و افزود: پارک علم و فناوری حلقه اتصال دانشگاه، جامعه و صنعت محسوب می‌شود.

 

ابراهیم‌پور یادآور شد: در گزارش‌های ارائه شده مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت خلاء و کمبودهایی در حوزه بازاریابی و بهره گیری از علوم نوین در تولید محصولات احساس می‌شود که در صورت بها دادن بیشتر به پارک‌های علم و فناوری و بهره مندی از ایده‌های جدید فناوران می‌توان اتفاقاتی نو را در کشور رقم زد.

 

به گفته وی در پارک‌های علم و فناوری جوانان دارای ایده و نخبه ابتدا طرح و ایده خود را ارائه می‌دهند تا در صورت تأیید طرح، نمونه آزمایشگاهی آن تولید شده و در ادامه مراحل ثبت اختراع، ثبت شرکت، تولید انبوه و تجاری سازی طی شود.

 

 

 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل یادآور شد: چنانچه سرمایه گذاران و صنعتگران اعتماد بیشتری به واحدهای فناور داشته باشند، در رشد و شکوفایی ایده‌ها و ارز آوری و رونق تولید نیز موفق ظاهر خواهیم شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics