تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیوستن چهار موسسه بزرگ حسابرسی به پویش 500 با ارزش

موسسه های دیلویت (Deloitte)، کی پی ام جی(KPMG) و موسسه پرایس ‌واترهاوس‌کوپرز(PwC) به تازگی اعلام کردند که با پیوستن به موسسه یی وای(EY)، به پویش"500 با ارزش" (The Valuable 500) ملحق خواهند شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از حسابرس ، پویش500 با ارزش، یک نوآوری در سطح جهان است که به منظور مقابله با محرومیت افراد معلول در زمینه کسب وکار طراحی شده است. بیش از 1میلیارد نفر در سراسر جهان، یعنی 15 درصد از جمعیت جهان یا به عبارتی 1 نفر از هر 7 نفر، با نوعی از معلولیت زندگی می کنند، اما آنها به طور معمول از سوی بنگاههای کسب وکار نادیده گرفته می شوند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


500 با ارزش، در اوایل سال جاری در اجلاس سالانه همنشینی جهانی اقتصاد در داوس آلمان شروع به کار کرد. این پویش در صدد است تا 500 رهبر کسب وکار جهان را عضو کند تا معلولیت را در دستورکار هیئتهای خود قرار دهند.


پیش از این، کسب وکارهایی که نزدیک به 2 میلیون کارمند از سراسر جهان را در استخدام دارند، در این پویش عضو شدند تا  مفهوم معلولیت را در دستورکار هیئتهای خود قرار دهند.
این اولین پویشی نیست که چهار موسسه بزرگ به منظور بهبود محیط کاری خود به آن ملحق می شوند. موسسه دیلویت، کی پی ام جی و موسسه پرایس واترهاوس‌کوپرز با موسسه آتیکان (Auticon) همکاری کردند که تنها افراد مبتلا به اوتیسم را استخدام می کند. همچنین موسسه کی پی ام جی به عنوان رهبر اطمینان بخش در زمینه معلولیت، با وزارت کار و بازنشستگی همکاری می کند.
موسسه دیلویت از موسسه خیریه اسکاپ (Scope) به عنوان یکی از شرکای خیریه یک میلیون آینده (One Million Futures)، پشتیبانی می کند که تعهد هشتگ ورک ویت می (#Workwithme) را نیز شامل می شود.


موسسه یی وای به دلیل تلاش برای استخدام نامزدهای دارای ناهنجاری عصبی، و همچنین همکاری با هشتگ ارزشمند (#valuable) در سال 2018 برای انتشار پژوهشی برای بیان دامنه شمول معلولیت در کسب وکار، در فهرست فرچون با عنوان «جهان را تغییر دهید» (Fortune’s ‘Change the World)  قرار گرفت.
موسسه پرایس ‌واترهاوس‌کوپرز با تمرکز بر مفهوم و مهارتهای پیشرفته دیجیتالی از طریق کار با ارائه کنندگان فناوری کمکی، اطمینان و آگاهی را نسبت به ابزار خاص فناوری در دسترس ایجاد می کند.

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics