تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی/ برنامه ریزی برای پیشگیری از قاچاق دام

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بر تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی تاکید کرد و گفت: این موضوع را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان گچساران، از نزدیک با قضات و کارکنان این حوزه قضایی دیدار و گفتگو کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع همکاران قضایی این شهرستان به نظارت‌های درون سازمانی در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: این نظارت‌ها موجب سلامت قضات و کارکنان می‌شود و به نفع خودمان و مردم است.

 

نگین تاجی لزوم نظارت در رعایت حقوق عامه در سطح جامعه را یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان عنوان کرد و اظهار داشت: نظارت بر رعایت حقوق عامه وظیفه‌ قانونی قوه قضائیه است و ملاک دادگستری در این راه، قانون است.

 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه توجه به مشکلات شهروندان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

 

 

نگین تاجی گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی با ادارات و سازمان‌های ذیربط نسبت به برنامه ریزی و پیشگیری از قاچاق دام به خارج از کشور اقدام تا قاچاق دام باعث نشود زمینه‌ تولید فراورده‌های دامی کاهش یابد.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics