تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارسال اقلام تبلیغات گردشگری به ۳۰ کشور بازار هدف

در هفته گردشگری توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها یا رایزنی‌های فرهنگی ایران در ۳۰ کشور بازار هدف صورت می‌گیرد. اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایلنا، محمد ابراهیم لاریجانی (مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت  گردشگری) با اعلام خبر توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به ۳۰ کشور بازار هدف در هفته گردشگری، گفت: در هفته گردشگری توزیع و ارسال اقلام تبلیغاتی به سفارتخانه‌ها یا رایزنی‌های فرهنگی ایران در ۳۰ کشور بازار هدف صورت می‌گیرد. اقلام تبلیغاتی کشورها حسب اولویت و زبان و محصول گردشگری متفاوت خواهد بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

او ادامه داد: زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، روسی، ترکی، آذربایجانی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه از جمله زبان‌های موجود استفاده شده در اقلام تبلیغاتی است. روسیه، هند، ترکیه، ارمنستان، آلمان، فرانسه، اتریش، آذربایجان، عمان، عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای فارسی زبان بخشی از کشورهایی‌ هستند که اقلام تبلیغاتی برایشان ارسال می‌شود.

 

به گفته لاریجانی، سال ۹۷ دفتر بازاریابی و تبلیغات بیش از ۳۰۰ هزار قلم از اقلام مختلف تبلیغاتی شامل بروشور، کاتالوگ، پوستر، سی دی، کتابچه،‌ فلش و غیره در کشورهای مختلف توزیع کرده است که بیش از ۵۰ درصد این اقلام توسط رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها  توزیع شده و الباقی توسط سفارتخانه‌ها، دفاتر اطلاع‌رسانی یا از طریق غرفه ایران در نمایشگاه‌ها بوده است.

 

او تصریح کرد: بخشی از اقلام تبلیعاتی به زبان خارجی صرف توزیع در همایش‌ها و سمینارهایی سایر وزارتخانه‌ها می‌شود که میهمان خارجی دارند و حتی‌المقدور وزارت گردشگری آنها را پوشش داده است. به جز اقلام تبلیغاتی چاپی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات الکترونیک نیز از سال گذشته در دستور کار وزارت گردشگری قرار گرفت و اقداماتی نیز در این خصوص انجام شد.

 

 

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری خاطرنشان کرد: تنوع و تعدد زبان و افزایش آن، طراحی بر اساس سلائق و علائق اتباع کشورهای بازار هدف، تبلیغات محصول محور، استفاده از ترجمه روان، بهره‌گیری از طراحان و گرافیست‌های خلاق، استقاده از روش‌های نوین و بویژه در فضای مجازی ازجمله ویژگی‌ها و رویکردهای جدید دفتر بازاریابی در تولید اقلام تبلیغاتی است که بستر آن نیز از سال گذشته تاکنون فراهم شده است و با تامین به موقع اعتبارات انشالله در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics