تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سطح پایین رضایت‌مندی معلمان سبب کاهش کارآمدی نظام آموزشی می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات گفت: سطح پایین رضایت‌مندی معلمان سبب کاهش کارآمدی نظام آموزشی می شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، حسن خلیل آبادی با حضور در چهل و یکمین جلسه رسمی شورای شهرستان ری طی سخنانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هنوز جز مسائل اساسی کشور نیست اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش به اولویت اول کشور تبدیل شود بسیاری از مشکلات در آموزش و پرورش حل خواهد شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

خلیل آبادی با بیان اینکه فراتر از مشکلات معیشتی منزلت معلمان دارای اهمیت است گفت: درخواست ما همواره ارتقای سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور بوده است.

 

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت فرزندان و مسائل علمی و پژوهشی باید از  اولویت ودغدغه‌های مهم کشور باشد گفت: امیدوارم در دوره جدید وزارتخانه مشکلات کاهش محسوسی پیدا کند تا بیشتر از قبلبتوانیم به قشر فرهنگی کشور خدمات ارائه کنیم.

 

 عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات گفت: سطح پایین رضایت‌مندی معلمان سبب کاهش کارآمدی نظام آموزشی می شود و هم اکنون نظام آموزشی قادر به پاسخگویی آرمان های ملی نیست لذا باید در این زمینه چاره اندیشی هایی صورت گیرد.

 

خلیل آبادی با انتقاد از کتاب‌ و کلاس‌های درسی که مطابق با استاندارد های جهانی نیست ابراز امیدواری کرد در دوره جدید وزارت آموزش و پرورش این موارد با الگوهای جهانی تطبیق شود؛ همچنین مشکلات این وزارتخانه مهم و بزرگ کاهش پیدا کند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics