تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با 10 گوشی هوشمند ارزنده و ارزان قیمت جهان در سال 2019 آشنا شویم

خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت دیگر به این معنا نیست که شما بهترین شکل از کارایی را از دست خواهید داد. در این مطلب قصد داریم شما را با گوشی های ارزان قیمت ولی با کیفیت و کارایی بالا آشنا کنیم.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از طلا، هنوز می توانید یک گوشی هوشمند با بودجه 200 دلار یا 200 پوند خریداری کنید که قادر به انجام هر کاری که از آن بخواهید، باشد. محبوب ترین گوشی هوشمند در این فهرست و رتبه بندی Xiaomi Redmi Note 7 است. این شاید آشناترین برند در بین گوشی های هوشمند نباشد ولی بهترین ترکیب از ارزش، مشخصات و طراحی است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

به نظر می رسد گوشی های هوشمند ارزان قیمت و اقتصادی در بلندمدت بیشتر مورد توجه بازار قرار خواهد گرفت.  در این مطلب به بررسی 10 گوشی هوشمند اقتصادی و ارزان قیمت می پردازیم که قیمت آن زیر 200 دلار یا 200 پوند است یعنی حدود یک چهارم قیمت گوشی های پرچمدار.

 

این رتبه بندی با هدف معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت و اقتصادی با بهترین کیفیت و طراحی آماده شده است.اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستید، باید این واقعیت را قبول کنید که سازنده مجبور به صرفه جویی در برخی هزینه ها شده است تا به قیمت پایین تر دست پیدا کند و شما نمی توانید انتظار همان سرعت، کیفیت تصویری داشته باشید که شاید از یک گوشی گران تر با 2 یا 3 یا حتی 4 برابر قیمت انتظار دارید.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics