تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ریزش ۱۰۰۰ دلاری بیت کوین تنها طی یک ساعت؛ حمایت اساسی شکسته شد

دقایقی قبل بیت کوین با شکستن حمایت اساسی خود، تنها طی یک ساعت بیش از هزار دلار کاهش یافت و به قیمت زیر ۹,۰۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ارز دیجیتال، ارز دیجیتال شماره یک بازار که طی سه ماه گذشته با تشکیل الگوی مثلث نزولی نظرات متفاوت تحلیلگران را به خود جلب کرده بود، در نهایت با شکستن خط حمایت الگوی مثلث به سمت سطوح پایین‌تر ریزش کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

شکسته شدن حمایت اساسی بیت کوین که موجب به راه افتادن حمام خون شد، با فعال کردن سفارش‌های فروش سبب ریزش شدید ۱۰۰۰ دلاری بیت کوین طی یک ساعت گذشته شد. در حال حاضر بیت کوین در محدوده قیمتی ۸۶۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

 

آلت کوین‌ها نیز کاهش‌های شدیدی را تجربه کردند، به طوریکه اتریوم با ۱۸ درصد کاهش به محدوده ۱۶۹ دلار و ریپل با ۱۶ درصد افت قیمت به سطح ۰.۲۳ دلار سقوط کرد.

 

این ریزش شدید در حالی اتفاق افتاد که روز گذشته پلتفرم بکت به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. این در حالی بود که بسیاری از تحلیلگران که به بکت به عنوان عاملی مثبت برای قیمت بیت کوین اشاره می‌کردند. این اتفاق می‌تواند یادآوری از راه‌اندازی قراردادهای آتی CME و CBOE در دسامبر ۲۰۱۷ باشد که همزمان با آن، کاهش شدید قیمت بیت کوین نیز آغاز شد.

 

 

 

با این حال عده‌ای از تحلیلگران تکنیکال با هشدار وضعیت فعلی بیت کوین و اشاره به الگوی مثلث نزولی که آخرین بار در سال ۲۰۱۸ به شکسته شدن حمایت ۶۰۰۰ دلار منجر شد، یک ریزش قریب الوقوع را پیش‌بینی کرده بودند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics