تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۴۶ فرصت شغلی جدید برای مددجویان استان سمنان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر لزوم اجرای طرح‌های توانمندسازی و اشتغال ویژه مددجویان گفت: در پنج ماه گذشته ۲۴۶ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، محسن مسعودیان راد صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان، ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های توانمندسازی ازجمله مهم‌ترین وظایف این نهاد است، اظهار داشت: در پنج ماه ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۲۴۶ فرصت شغلی جدید بااعتبار شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد استان ایجادشده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی رسیدن به خودکفایی در مددجویان را یکی از رویکردهای مهم این نهاد در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: این مشاغل در قالب ۲۴۶ طرح در سراسر استان سمنان ایجادشده که ۱۲۲ طرح در بخش دام‌پروری است.

 

پرداخت ۸۹۰ میلیون تومان تسهیلات

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۹۳ طرح خدماتی و ۱۱ طرح در بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اجرای ۱۱ طرح صنایع‌دستی و هشت طرح در حوزه صنعت و معدن و یک طرح اشتغال‌زایی در حوزه شیلات اجرایی شده است.

 

مسعودیان راد بابیان اینکه ۵۳ فقره تسهیلات در قالب وام مجدد و توان‌افزایی به طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: درمجموع ۸۹۰ میلیون تومان تسهیلات به این نهاد پرداخت‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۵۹ طرح اشتغال با حمایت کمیته امداد استان سمنان در دست اقدام است، اضافه کرد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، صندوق قرض‌الحسنه بانک‌ها و صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics