تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همکاری نکردن نظام بانکی = عقب ماندگی توسعه‌ای

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: عدم همکاری بانک‌ها با پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی توانایی انجام طرح‌های عمرانی و اقتصادی را از دست می‌دهد و شهر، استان و کشور از لحاظ پیشرفت و توسعه عقب می‌ماند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا،«سیدمسعود عظیمی» در نشست بررسی مشکلات وام‌های بانکی حوزه صنعت در استان و راهکارهای اجرای تبصره ۵ قانون بودجه که با حضور نمایندگان ارشد بانک‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: بعضی از بانک‌ها نسبت به ابلاغ‌های صادر شده در جهت ایجاد تسهیلات و همکاری با دستگاه‌ها و واحدهای تولیدی تمکین لازم را ندارند و فرصت اقتصادی بند «و» تبصره پنج از دست می‌رود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: عمده بدهی بانکی که پیمانکاران دستگاه‌های دولتی و عمومی مشکل دارند متعلق به دستگاه‌های راه و شهرسازی و شهرداری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: در صورتی که این همکاری انجام نشود دستگاه‌ها دیگر جرات انجام طرح‌های عمرانی و اقتصادی را از دست می‌دهند و با این اتفاقات شهر، استان و کشور از لحاظ پیشرفت و توسعه عقب می‌ماند.

 

عظیمی در ادامه نسبت به همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین پیمانکاران دستگاه‌های دولتی در جهت رفع مشکلات بانکی تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان بانک‌های استان با ارائه راهکار و نظرات خود به انتقال تجربیات خود در جهت تسهیل این همکاری‌ها پرداختند و مقرر شد این نشست‌ها با حضور نمایندگان دیگر دستگاه‌های مربوطه و با فاصله زمانی مشخص برگزار شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics