تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برندسازی، راهکار تقویت بازار محصولات زنان سرپرست خانوار

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی مشاغل خانگی اجرا می ‌شود، اظهار کرد: جهاددانشگاهی جهت اتصال زنان سرپرست خانوار به بازار و بازاریابی محصولات اقداماتی را آغاز کرده است و برندسازی ویژه از مزیت‌های این طرح است که دغدغه فروش محصول و عرضه به بازار را از بین ببرد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، مسعود شهرجردی در نشست شورای علمی طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" که به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند موجب توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ایجاد شغل پایدار با بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی و بهبود وضعیت معیشتی آنان شود .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.


شهرجردی با بیان اینکه نیازمند مشورت علمی و کمک فکری اعضای شورای علمی جهت پیشبرد و اجرای این طرح در استان هستیم، اظهار کرد: آموزش زنان سرپرست خانوار و بازاریابی مشکل اساسی است که باید در این راستا راهکارهای بنیادین داشته باشیم.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics