تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اطلاعیه آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه در سال 96

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال 1396 میرساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: org.sanjesh.www از روز شنبه مورخ 29/07/1396 آغاز و در روز شنبه مورخ 06/08/1396 پایان میپذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبتنام، نسبت به ثبتنام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف - شرایط عمومی استخدام.
1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
3- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
4- داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماریهای مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران.
5- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرّح درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
6- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
7- نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح.
8- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان.
9-داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند.
- تذکر: مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در آگهی استخدام و همچنین مدارک معادل، برای شرکت در آزمون و استخدام معتبر نمی باشد.

 


0 1-داشتن حداقل بیست ) 20( سال تمام و حداکثر سن سی و پنج )35( سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر سی و هشت )38( سال تمام برای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان و محاسبه سن آنها زمان برگزاری آزمون ) 10/09/1396( میباشد.
11-مواد ذیل به شرط ارائه تأئیدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف(جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان 25درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
ب( افراد خانواده معظم شهدا )شامل پدر، مادر، خواهر و برادر( تا میزان 5 سال.
ج( رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.
12- اشتغال قبولشدگان از بدو استخدام در رشته شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده سال خواهد بود ) در این مدت امکان انتقال و جابجایی وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبولشدگان اخذ خواهد شد.

 

 

منبع خبر: unp
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics