تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

محدودیت مالی دولت/ واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی دنبال می‌شود

ازنا- استاندار لرستان گفت: به دلیل محدودیت‌های مالی و مشکلاتی که دولت در سرمایه‌گذاری با آن مواجه است باید سیاست واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی دنبال شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی روز شنبه در آیین کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای ازنا به مشکلات و تهدیدهایی که کشور با آن مواجه است اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه ایران توانسته است در تمامی ابعاد به این تهدیدها و مشکلات پاسخ دهد.

 

وی با بیان اینکه در حوزه نظامی کشور آمادگی لازم را در برابر تهدیدات دشمنان دارد، اضافه کرد: در حوزه سیاسی و روابط بین‌الملل نیز قدرت منطق، مذاکره و گفتمان ایران قوی است و می‌توان به حضور اخیر ریاست محترم جمهور در سازمان ملل اشاره کرد.

 

استاندار لرستان بیان کرد: در بحث اقتصاد به دلایل این که از ظرفیت‌های داخلی و همه ابزارها نتوانسته‌ایم به خوبی بهره‌برداری کنیم این بخش از حوزه‌های آسیب پذیر ما شده است، بنابراین از این حیث دچار مشکل شده‌ایم.

 

خادمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور در خصوص افزایش تولید افزود: با توجه به اینکه تولید از طریق سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد بنابراین باید سرمایه‌های موجود را افزایش بهره‌وری داد و از طرفی سرمایه‌های جدید ایجاد کنیم.

 

 

 

وی احداث مجتمع گلخانه‌ای را نمونه‌ای از جذب سرمایه‌های جدید عنوان کرد و گفت: به دلیل محدودیت‌های مالی و مشکلاتی که دولت در سرمایه گذاری با آن مواجه است از سیاست‌های اصلی دولت این شد که پروژه‌های در دست اقدام و یا پروژه‌هایی که قرار است در آینده انجام گیرد به بخش خصوصی واگذار شود.

منبع خبر: خبر گزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics