تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران

‌فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از افزایش 20 درصدی کشفیات کالای قاچاق و 9 درصدی کشفیات مواد مخدر در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، سردار کیومرث عزیزی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام با اشاره به نقش تعیین کننده اصحاب رسانه و قلم در ایجاد و گسترش امنیت در جامعه تصریح کرد: نقش شما خبرنگاران در کنار مردم عزیز بسیار مهم و تاثیر گذار است و فرآیند تولید امنیت و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرایم نیاز به همراهی رسانه دارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی با اشاره به شعار هفته ناجا 98 با عنوان "پلیس هوشمند‌، امین مردم" به تبیین این شعار در فرایند مشارکت مردم با پلیس پرداخت و افزود: پلیس مباشر مردم است و بدون مشارکت مردم مولفه های استقرار امنیت در کنار یکدیگر قرار نخواهند گرفت.

سردار عزیزی با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در هفته ناجا اساس کار ما بر محور مردم و نیازهای جامعه در حوزه امنیت استوار است و بهترین فرصت برای ارائه گزارش عملکرد به مردم است.

 

سردار عزیزی با اشاره به دستاوردهای پلیس در یک سال گذشته با کسب رضایتمندی ۸۸ درصدی مردم از عملکرد پلیس استان در نظر سنجی های به عمل آمده را نشان از اقتدار پلیس توام با مهربانی در ارتباط با جامعه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: در حوزه مواد مخدر با افزایش 9 درصدی کشفیات مواد مخدر  به همراه کشف بیش از 8 هزار و 699 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 3685 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد افیونی و 176 قاچاقچی و 5 باند مهم قاچاق مواد مخدر‌، شاهد افزایش 25 درصدی انهدام باند قاچاق هستیم.

 

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی کشفیات سرقت یادآور شد: با اجرای طرح های عملیاتی توفیقات بسیار خوبی در کاهش جرایم داشتیم و در حوزه سرقت برای مقابله با سرقت های خودرو با راه‌اندازی خودرو‌گشت پلاک خوان و تلاش شبانه روزی همکارانم شاهد کاهش 15 درصدی وقوع سرقت بوده ‌ایم.

سردار عزیزی گفت‌: یکی از اولویت های ما برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده گرانقدر ناجا، برخورد با قاچاق کالا و باندهای سازمان یافته بود و با افزایش 101 درصدی کشفیات کالای قاچاق به ارزش بیش از یک هزار و 99 میلیارد ریال و افزایش 20 درصدی کشفیات در این حوزه جدیت پلیس در این حوزه بیشتر نمایان می کند.

 

سردار عزیزی با اشاره به مصالحه 72 درصدی پرونده های قضایی و کاهش بار قضایی در مرکز مشاوره آرامش پلیس تصریح کرد: در حوزه مشاوره اجتماعی، بیش از 7302 نفر از هموطنان عزیزمان مشاوره رایگان دریافت کرده و 209 جلسه در قالب طرح مشاوره فعال در مساجد‌، مدارس، بسیج و اصناف برای هزار و 776 نفز از شهروندان برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش 169 درصدی مشارک شهروندان با بیش از 915هزار تماس و مراجعه به مراکز انتظامی از طریق تلفن 110 و یا حضوری خاطرنشان کرد: بیش از 417 هزار تماس تلفنی مردم با پلیس عملیاتی شده است که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه 197 با بیش از 22 هزار تماس و مراجعه شهروندان شاهد افزایش 18 درصدی ارتباطات مردمی در بحث نظارت همگانی توفیق داشتیم.

سردار عزیزی تصریح کرد: در حوزه ترافیک و حمل و نقل با وجود 4 محور کلیدی کشور در حوزه شرق استان تهران و با توجه به افزایش سفرها با فرهنگ سازی مناسب و با همکاری اصحاب رسانه و مردم و با افزایش 8 درصدی تردد خودرو از محورهای استان و در حوزه خدمات ترافیکی بیش از 19 هزار و 200 گواهینامه صادر شده است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics