تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت ۳۹۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی درسیستان وبلوچستان

زاهدان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹۸ میلیارد و ۸۴۸ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع اشتغال روستایی در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹۸ میلیارد و ۸۴۸ میلیون تومان تسهیلات با اشتغال پیش بینی شده برای دوازده هزار و ۹۰۸ نفر از محل منابع اشتغال روستایی در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا ۸ هزار و ۸۰ طرح با اعتباری افزون بر ۴۰۸ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان نیز با بانک‌های عامل انعقاد قرارداد شده است.

 

وی با اشاره به مزیت‌ها و قابلیت‌های استان برای بهره گیری از تسهیلات اشتغال روستایی، عملکرد سیستان و بلوچستان را در راستای جذب تسهیلات و اجرای طرح‌های اشتغالزا در کشور مطلوب بیان کرد.

 

 

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه روند پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در استان متوقف نشده است، گفت: افرادی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند می‌توانند با ارائه طرح خود به دستگاه بخشی و به طبع آن بررسی در کمیته فنی اشتغال روستایی استان و معرفی به بانک عامل، از این تسهیلات کم بهره بهره‌مند شوند.

 

جهاندیده توجه به فرآیند نظارت و ارزیابی را یکی از موضوعات مهم در اجرای موفق طرح‌های اشتغال روستایی در استان بیان کرد و افزود: با توجه به ضوابطی که در دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌ اجرای طرح اشتغال روستایی پیش بینی شده است، اهتمام کارگروه بر اجرای دقیق طرح‌ها قرار دارد و در صورت مشاهده مغایرت احتمالی، مطابق ضوابط مربوطه اقدام می شود.

منبع خبر: خبرگزاری مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics