تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تولید خودروهای سمند و تیبا هم متوقف می شود؟

شهریور سال جاری بود که رضا رحمانی وزیر صمت خبر از توقف خط تولید پراید و پژو ۴۰۵ داد و گفت که این دو خودرو با انجام برنامه ریزی های انجام شده از خط تولید خارج و خودروهای جدید و باکیفیت جایگزین انها می شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از اقتصاد، به نقل از خودروبانک؛ محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی درباره توقف خط تولید خودروهای پراید و پژو 405 تا پایان سال جاری گفت: پراید و پژو 405 بیش از 30 سال از عمر تولیدشان می گذرد و در جوامع توسعه یافته صنعتی یک خودرو بیش از 10 سال تولید نمی شود و خط تولید آنها نیز متوقف می شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد:ما باید همپای جوامع توسعه یافته قدم برداریم و تولید خودروهایی مانند پراید و پژو 405 را متوقف کنیم. وی در ادامه درباره خودروهای احتمالی جایگزین پراید و پژو 405 گفت: خودروهای همچون تیبا، پژو 301 و کوئیک می توانند جایگزین های مناسبی برای پراید و پژو 405 باشند.

 

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال توقف خط تولید سمند و تیبا، بیان داشت: وضعیت تولید سمند و تیبا با چالش خاصی مواجه نیست و در رده کیفی مناسبی نیز قرار دارند و خط تولید این دو خودرو تا پایان سال متوقف نخواهد شد.

منبع خبر: اقتصاد
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics