تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ورژن ارزان‌قیمت‌تر سامسونگ گلکسی نوت 10 با نام گلکسی نوت 10 لایت عرضه خواهد شد

شایعات پیرامون عرضه ورژن مقرون‌به‌صرفه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 10 حتی پیش از رونمایی هندست‌های این سری در ماه آگوست سال جاری مطرح شده بودند. با این‌حال پس از عرضه تنها 2 دستگاه توسط سامسونگ، بسیاری تصور کردند که سومین هندست سری نوت 10 هرگز تولید نخواهد شد. اگرچه این نگرش، اخیرا دست‌خوش تغییر شده است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دانش لند، سامسونگ نام گلکسی نوت 10 لایت را برای این اسمارت‌فون در نظر گرفته است. پیش‌تر شناسه SM-N770F نیز به‌عنوان شماره مدل این دستگاه موردتایید قرار گرفت. متاسفانه پیرامون مشخصات داخلی هندست مذکور هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. درحال حاضر روشن نیست که سامسونگ بنا بر چه دلایلی از واژه “لایت” در نام هندست استفاده نموده است. البته با توجه به این‌که اسمارت‌فون فوق جزو خانواده نوت محسوب می‌شود؛ لذا به‌کارگیری قلم S Pen امری حتمی به‌نظر می‌رسد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

با توجه به سری گلکسی S10 و ماهیت گلکسی S10e به‌نظر می‌رسد که نوت 10 لایت از جایگاهی مشابه با این اسمارت‌فون برخوردار باشد. بدین‌ترتیب گلکسی نوت 10 لایت احتمالا از دوربین ضعیف‌تر، باتری و نمایشگر کوچک‌تر نسبت به گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس بهره خواهد برد. به‌هرحال اکنون این اظهارات صرفا یک گمانه‌زنی هستند؛ اما احتمالا طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون گلکسی نوت 10 لایت مشخص خواهد شد.

 

به‌علاوه، آن‌دسته از مشترکین واتس‌اپ که لیست اپلیکیشن‌های خود را از پلی استور چک می‌کنند متوجه حذف واتس‌اپ از لیست اپلیکیشن‌های بتا و نصب‌شده خودشان شده‌اند.

 

اما خبر خوب اینکه، واتس‌اپ اعلام کرده اپلیکیشن به گوگل پلی استور برگشته است. با جستجوی آن در پلی استور، این موضوع قابل تایید است؛ ضمن اینکه اپلیکیشن در حال‌حاضر به تب‌های بتا و نصب‌شده پلی استور هم بازگشته؛ با این‌حال، شرکت هیچ توضیحی درباره علت ناپدید شدن آن نداده است. ماه گذشته هم کاربران ردیت (Reddit) متوجه ناپدید شدن اینستاگرام از پلی استور شده بودند، که خوشبختانه یک روز بعد برگشت. از آنجاییکه هر دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام متعلق به فیس‌بوک هستند، به نظر می‌رسد که مشکل مربوط به خود شرکت است.

 

با این‌حال اگر باز هم نتوانستید واتس‌اپ را در پلی استور پیدا کنید، بهتر است اپلیکیشن پلی استور را یکبار باز و بسته نمایید.

 

 

منبع خبر: دانش لند
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics