تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیگیری پرونده ۱۵۹ واحد تولیدی گیلان برای دریافت تسهیلات بانکی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: پرونده ۱۵۹ واحد تولیدی گیلان برای دریافت بیش از ۷۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حال پیگیری است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، فرهاد دلق پوش صبح دوشنبه در جلسه رفع موانع تولید انزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه و منابع مالی عامل حرکت واحدهای تولیدی به سمت رونق است به شرط آنکه در جای مطلوب خود استفاده شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: فلسفه وجودی کارگروه رفع موانع تولید به عنوان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بررسی مشکلات در پیش روی واحدهای تولیدی است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید گیلان با تاکید بر لزوم کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در روند کمک به رونق تولید، تصریح کرد: رونق تولید، اقتصاد و ایجاد اشتغال تنها وظیفه چند دستگاه محدود نیست و به عنوان تکلیف قانونی از سوی دولت باید همگان در تحقق این هدف گام بردارند.

 

دلق پوش تاکید کرد: بانک‌ها نیز باید با عمل به تعهدات خود به شکل مطلوب به این واحدها در تسهیل روند فعال شدن این واحد ها کمک کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه بندرانزلی زیرساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه دارد، گفت: باید ظرفیت‌های منطقه آزاد برای استفاده تولیدکننده شناسایی شده و نباید نسبت به مناطق مختلف نگاه جزیره ای داشته باشیم.

 

دلق پوش در ادامه با بیان اینکه باید با اتخاذ تدابیر لازم تاثیرات منطقه آزاد برای زندگی مردم و تقویت و رونق کسب کار شهروندان دیده شود، ادامه داد: پرونده ۱۵۹ واحد تولیدی استان گیلان متقاضی دریافت بیش از ۷۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی هستند در دست اقدام است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics