تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد ۲ برابر پرونده‌های قاچاق/ ۳ استان دارای بیشترین تعداد پرونده

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال ۴۸ هزار و ۶۵ فقره پرونده متشکله مظنون به قاچاق داشتیم، گفت:سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین تعداد پرونده را داشتند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، حمیدرضا دهقانی نیا در رابطه با وضعیت قاچاق در سال جاری، اظهار داشت: در ۵ ماهه امسال تعداد ۴۸ هزار و ۶۵ فقره پرونده متشکله مظنون به قاچاق داشتیم با ارزش ۵۸.۲۱۷ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ برابر رشد را نشان می دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر اساس اعلام ناجا از این میزان پرونده، ۳۳ هزار و ۴۳۳ مورد به مراجع صالحه رسیدگی ارسال شده است که ۲۳ هزار و ۸۱۰ مورد مربوط به سازمان تعزیرات و ۹ هزار و ۶۲۴ مورد به دادسرای عمومی ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: در همین مدت بررسی استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین تعداد پرونده را داشتند که اغلب به خروجی سوخت و فرآورده های نفتی مربوط بود.

 

دهقانی نیا گفت: بیشترین ارزش ریالی پرونده های متشکله مظنون به قاچاق نیز مربوط به استان بوشهر شامل کالای خوردو، استان هرمزگان برای لوازم خانگی و استان تهران برای لوازم و تجهیزات رایانه ای بوده است.

 

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بیشترین سهم در سیستم های کاشف از نظر تعداد نیروی انتظامی به خود اختصاص داده بیشترین سهم در تعداد پرونده نیز در سیستم های کاشف مربوط به نیروی انتظامی با ۸۳.۵ درصد است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics