تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انطباق ۹۰ درصدی برنامه ریزی‌های مرزی با عملکرد زائران اربعین

وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی‌های صورت گرفته از طرف این وزارتخانه با عملکرد زوار انطباق ۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، محمد اسلامی در مراسم بازدید از مرکز مدیریت پایانه‌های مرزی افزود: برنامه ریزی‌های صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی با معادله‌های دقیقی انجام شده بود، اما در نهایت این خود زوار هستند که تصمیم می‌گیرند که چگونه برنامه ریزی کنند، اما در برآیند نتیجه نشان می‌دهد که برنامه ریزی‌های صورت گرفته با عملکرد زوار انطباق ۹۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: هم اکنون ۸۰۰ هزار نفر از زوار در عتبات حضور دارند و درحال بازگشت به میهن هستند و وسیله نقلیه عمومی برای این زوار در هر ۴ مرز وجود دارد.

 

اسلامی با بیان اینکه از این ۸۰۰ هزار نفر حدود ۳۵۰ هزار نفر با اتوبوس به کشور باز می‌گردند گفت: ۱۱ هزار اتوبوس برای این افراد در نظر گرفته شده و امیدواریم طی سه روز آینده این افراد با وسیله نقلیه عمومی به راحتی به کشور برگردند و همچنین امیدواریم افرادی که با وسایل شخصی خود به کشور بر می‌گردند نیز با رعایت نکات ایمنی باعث بروز حوادث ناگوار نشوند.

 

وی با اشاره به اینکه همه شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و شرکت‌های هواپیمایی طی این مدت همکاری لازم را داشتند گفت: در پروازها با حداقل تاخیر روبرو هستیم و نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۵ درصدی پروازها روبرو بودیم.

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: سفرهای ریلی نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشت و همچنین با افزایش یک و نیم میلیون نفری زوار در جاده‌ها روبرو بودیم که با همکاری حداکثری همکاران ما در حوزه‌های مختلف همکاران ما بهترین عملکرد را ارایه دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: بهسازی پایانه‌های مرزی را ادامه می‌دهیم تا همه زوار در کلیه ایام در امنیت کامل سفر کنند.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics