تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گوشی‌های تاشو به درد نمی‌خورند!

مدیرعامل شرکت چینی وان‌پلاس بر این باور است که فناوری گوشی‌های تاشو و انعطاف‌پذیر هنوز به مرحله بلوغ و شکوفایی نرسیده و در حال حاضر کاربردی ندارد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از طلا، بیش از یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.

 

بر اساس گزارش وب سایت ibtimes، حالا به تازگی پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده موبایل در چین درباره گوشی‌های تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر خاطرنشان کرده است که فناوری به کار رفته در این محصولات هنوز به مرحله تکامل و شکوفایی نرسیده است بنابراین می‌توان گفت که کارایی چندانی برای کاربران نخواهد داشت.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics