تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خرده‌فروشان مهم آمریکا پودربچه جانسون اند جانسون را کنار گذاشتند

خرده‌فروشان بزرگ آمریکا، وال‌مارت، سی‌وی‌اس و رایت‌اید با پیدا شدن آزبست در پودر بچه شرکت بزرگ جانسون‌اندجانسون، تمام محصولات پودر بچه این شرکت را از قفسه‌های خود خارج کردند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، پس از این که اداره غذا و داروی آمریکا آثاری از آزبست را در پودر بچه شرکت بزرگ جانسون‌اندجانسون پیدا کرد، خرده‌فروشان بزرگ آمریکا، وال‌مارت، سی‌وی‌اس و رایت‌اید، تمام محصولات پودر بچه این شرکت را از قفسه‌های خود خارج کردند. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سخنگوی خرده‌فروشی سی‌وی‌اس، در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت: شرکت ما این اقدام را در پاسخ به فراخوانی داوطلبانه جانسون‌اندجانسون برای جمع‌آوری پودر بچه این شرکت، انجام داده است و این محصول را از تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای سی‌وی‌اس و فروشگاه آنلاین سی‌وی‌اس دات کام، حذف خواهد کرد. همچنین مشتریانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را پس داده و پول خود را دریافت کنند، حتی اگر از آن استفاده کرده باشند. 

 

بزرگترین خرده‌فروشی زنجیره‌ای جهان، وال‌مارت، هم اعلام کرد مانند خرده‌فروشی‌ رایت‌اید، پودر بچه فراخوانده شده را از تمام فروشگاه‌های خود حذف کرده است. 

 

رایت‌اید هم اعلام کرد: ما به تمام فروشگاه‌های خود اعلام کرده‌ایم این محصول را از دسترس خارج کرده و به محل امنی منتقل کنند. ما همچنین این محصول را در سیستم خود بلاک کردیم تا نتوان آن را به طور اتفاقی به فروش رساند. 

 

هفته گذشته، پس از این که اداره دارو و غذای آمریکا از نمونه‌های برداشت شده از یک بطری پودر بچه جانسون‌اندجانسون، که به صورت آنلاین خریداری شده بود، آثاری از آزبست کشف کرد، این شرکت ۳۳ هزار بطری خود را فراخوانی کرد. 

 

 

ازبست نام گروهی از مواد معدنی است که از سنگ معدن تالک به دست می‌آید و اغلب در لوازم آرایشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرار گرفتن در معرض آن می‌تواند ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها مانند سرطان ریه را افزایش دهد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics