تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیشترین رشد و کاهش قیمت امروز نصیب چه سهامدارانی شد؟

سهامداران شرکت‌های مس شهید باهنر، داروسازی زاگرس فارمد پارس و تایدواتر خاورمیانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی آوه سینا، صنایع ماشین‌های اداری ایران و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در فرابورس بیشترین سود را تجربه کردند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در حالی در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 2520 واحدی را تجربه کرد که بیشتر نمادهای معاملاتی نیز روندی متعادلی را به ثبت رساندند.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های مس شهید باهنر، داروسازی زاگرس فارمد پارس، تایدواتر خاورمیانه، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند و صنایع جوشکاب یزد امروز بیشتر رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار تجربه کردند و در مقابل سهامداران شرکت‌های کابل البرز، صنایع سیمان دشتستان، کشت و صنعت چین چین، پمپ‌سازی ایران و گروه صنعتی سپاهان نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

در بازارهای فرابورس ایران نیز شاخص این بازار روز مثبتی را پشت سرگذاشت و با افزایش 69واحدی، شاخص فرابورس در ارتفاع 3852واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی آوه سینا، صنایع ماشین‌های اداری ایران، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، صنعت روی زنگان و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های کی بی سی، شیر پاستوریزه پگاه فارس، فرابورس ایران و پالایش نفت شیراز هم ببییشتر کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics