تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای آثار ابوالحسن صبا توسط کاروان صبا

گروه موسیقی «کاروان صبا» به سرپرستی کیوان طاهری، جمعه پیش‌رو (۱۰ آبان) در فرهنگسرای نیاوران آثاری از این هنرمند را اجرا می‌کند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، کنسرت موسیقی سنتی «کاروان صبا» در این کنسرت به اجرای پیش درآمد ابوعطا و چهار مضراب ابوعطا از ساخته‎های ابوالحسن صبا می‎پردازد. همچنین در این کنسرت بی کلام قطعات دیگری نیز همچون رنگ ابوعطا، پیش درآمد همایون، چهارمضراب همایون و ... از ساخته‎های رضا محجوبی، آرش غفاری و سینا دانش برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کنسرت «کاروان صبا» جمعه ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

 

نمایش کودک مزرعه پوپی‎ها در فرهنگسرای نیاوران

نمایش بدون کلام مزرعه پوپی‎ها به کارگردانی سجاد آقابابایی و سمانه سپنتا از امروز (۸ آبان) در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود. مزرعه پوپی‎ها تولید جدید آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی است که بر اساس طرحی از حمزه اقبالی به نویسندگی حمزه اقبالی، سمانه سپنتا و سجاد آقابابایی اجرا خواهد شد.

 

 

در طراحی این نمایش سعی شده با فضایی بدون‌کلام قابل فهم و ایجاد زبانی جدید همراه با مشارکت تماشاگران در نمایش به انتقال مفهوم صلح ودوستی به خردسالان آموزش داده شود.

بازیگران این نمایش عبارتند از: سهیلا قیدی، مرضیه زارع، نوشین نشاط، مژگان شرطی، علیرضا هجرت، ساینا زارع، باربد الماسی، یاس هجرت، رادین میرزایی، جانان و جانیار قائم مقامی.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics