تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجرای طرح «تدبر در قرآن» اولویت وزارت بهداشت است

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی با بیان اینکه اجرای طرح «تدبر در قرآن» اولویت این وزارتخانه است گفت: این برنامه با هدف ایجاد فضای پرنشاط در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اجرا می‌شود.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیما سادات‌لاری در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی همدان بیان کرد: در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت این وزارتخانه در همدان بیش از ۸۰ هزار تن از دانشگاهیان علوم پزشکی شرکت کردند و جشنواره با شکوه خاصی برگزار شد. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: میزان شرکت اساتید، کارکنان و دانشجویان در این جشنواره ۲۹ درصد افزایش داشته که بیشترین میزان مربوط به اساتید معادل ۱.۴ برابر است.

 

لاری ادامه داد: برای پرمحتوا شدن بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۱۱ کارگاه آموزشی برگزار شد در حالیکه سال گذشته سه کارگاه برگزار شده بود.

 

 

وی برگزاری رقابت های تیمی را از دیگر مزیت های این جشنواره دانست و افزود: انتطار داریم خروجی این جشنواره موجب ایجاد وحدت شده و نورانیت را به جامعه ساطع کند که چراغ راه دانشگاه ها و جوانان تشنه قرآن شود.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics