تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: لیگ با کیفیت باعث رشد تیم ملی می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم ملی ایران با اشاره به افزایش تعداد تیم‌ها در این فصل گفت: هر اندازه لیگ با کیفیت‌تر باشد، تیم ملی نیز رشد می‌کند.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهران شاهین طبع پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی اول همواره سخت و نفسگیر است و برابر شهرداری بندرعباس نیز بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود برجای گذاشتیم اما در نیمه دوم به جز پنج تا شش دقیقه در بقیه اوقات نتوانستیم بازی رضایت بخشی ارائه کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به افزایش تعداد تیم‌ها در لیگ برتر تصریح کرد: اضافه شدن تیم‌ها در فصل جاری لیگ برتر و گسترش آن به مناطق بیشتری از کشورمان سبب توسعه بسکتبال می‌شود. همچنین اضافه شدن بازیکنان خارجی در لیگ امسال سبب بالاتر رفتن کیفیت و بار فنی مسابقات لیگ برتر بسکتبال می‌شود.

 

سرمربی تیم بسکتبال ایران تاکید کرد که لیگ خوب باعث رشد تیم ملی می‌شود و همچنین گفت: پنجره اول انتخابی کاپ آسیا در اسفندماه برگزار می‌شود و نخستین مسابقات رسمی پیش روی تیم ملی است که مسابقات لیگ برتر می‌تواند به هماهنگی و افزایش آمادگی بازیکنان می شود.

 

 

وی با بیان اینکه بازیکنان با نشان دادن خودشان در لیگ برتر امسال به طور حتم دیده شده و آماده ترین نفرات راهی تیم ملی می شوند، گفت: مسابقات لیگ برتر را به صورت مستمر زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم تا با تیم آماده راهی المپیک شویم.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics