تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

«الناز رکابی» در یک قدمی المپیک ۲۰۲۰ توکیو

الناز رکابی با کسب جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰، در یک قدمی راهیابی به این آوردگاه بزرگ ورزشی قرار گرفت.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از ایسنا، سنگنورد زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام‌جهانی ژاپن با قرار گرفتن در جمع ۲۶ ورزشکار برتر این دوره از رقابت‌ها، جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را که قرار است از ۷ تا ۱۰ آذرماه به میزبانی تولوز فرانسه برگزار شود، کسب کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پس از پایان آخرین دوره جام‌جهانی در کشور ژاپن، فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) رده‌بندی ترکیبی جام‌های جهانی سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که الناز رکابی با توجه به کسب رتبه ۲۴ در این رده‌بندی، موفق به کسب سهمیه مسابقات انتخابی المپیک در فرانسه شد.

 

گفتنی است، این سهمیه به ۲۰ ورزشکار برتر رده‌بندی یاد شده که در مسابقه قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه المپیک نشده‌اند، تعلق گرفته است. ضمن آنکه از شش ورزشکاری که در ژاپن ‌موفق به کسب سهمیه شده بودند نیز در صورت قرارگیری در رنکینگ فوق برای مسابقات تولوز دعوت به عمل خواهد آمد.

 

ورزشکارانی که در رقابت‌های انتخابی المپیک در فرانسه موفق به کسب سهمیه نشوند، این فرصت را خواهند داشت که شانس خود را برای راه‌یابی به المپیک ۲۰۲۰ در رقابت‌های قاره‌ای که قرار است فروردین‌ماه سال آینده در ژاپن برگزار شود، محک بزنند. داوود رکابی یکی دیگر از سنگنوردان زنجانی است که در رقابت‌های قاره‌ای حضور خواهد داشت.

 

الناز رکابی هم‌اکنون در رقابت‌های آزاد چین، ماده کمباین به مصاف حریفان خود رفته است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics